Direktlänk till inlägg 15 mars 2008

hur blind kan en pappa vara?

Av madin sane - 15 mars 2008 15:36

hur kan man inte se? devin vägrar att åka till honom igen. denna gången kan han uttrycka varför.
pappa ställer inte upp på honom. han sviker honom. devin får sköta sina egna fajter med styvbror och styvmor (som han hatar). dessutom ligger ansvaret för att det blir bråk på honom, devin. skärper han bara till sig, så blir det inga bråk.
devin dansar alltså ensam. jag som trodde att det krävdes två till det.
men inte i deras hushåll. devin bär skulden till allt.
därför stannar han hellre här. trots att vi emellanåt är hund och katt. tryggheten i att veta att det inte spelar någon roll. mitt hjärta bär på lika mycket honom oavsett hur mycket vi grälar. han vet det. därför stannar han. och jag gråter i smyg. för hans skull.

jag är glad att han stannar. att han vågar. att han uttrycker sig.
jag är ledsen för att han ska behöva stanna. att han ska behöva våga. behöva välja. behöva uttrycka det.

 
 
smultris

smultris

16 mars 2008 13:19

så sorgligt men ack så vanligt.

Kramar till er...

http://www.smultris.se

 
Ingen bild

jånna

16 mars 2008 16:56

och en hel hög med kramar till du :-*

 
Dolly-Love

Dolly-Love

19 mars 2008 22:41

Jävla idiotjävel.
Devins farsa alltså. Styvmorsan med. Ungar väljer inte sina föräldrar, så va faa-aan, liksom.

Grrrr... tahitdenförbannadejävlaskitstövelnsåskajag.....

Jonna, kommer du och tittar/lyssnar på Emil och mig på fredag? Gud så mysigt det vore. Kanske ta lite bilder?

http://www.lolativiteter.wordpress.com

 
Ingen bild

jånna

23 mars 2008 11:02

ååååååååå tant dolores.. jag önskar jag kunde ha varit där. :(

hoppas på att kunna komma nästa gång!
puss påre!

 
Ingen bild

Cathy

24 mars 2008 23:06

jag bara gråter och vill slå hål på världen.

*massorkramar*

 
Ingen bild

jånna

25 mars 2008 12:08

jag med, pyttan.. jag med.

pöss.

 
Tandgnisslur

Tandgnisslur

7 juli 2009 10:13

Det där känner jag igen, var nog precis så där som min fd man, Kackerlackan kände det. Fast hans mamma var full och intagen på behandlingshem. Nu gör Kackerlackan likadant mot våra barn, men de har en Jämmersnok nu som balanserar upp fint.

http://tandgnisslur.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards