Direktlänk till inlägg 6 september 2006

harkel och bröööl

Av madin sane - 6 september 2006 16:31

fy fan. denna hosta är övermäktig. i surrender.idag har jag gjort bus.. och mig själv salig. jag har beställt en ny kamera, trots att jag ännu inte lyckats sälja den "gamla" jag köpte i juli.till mitt försvar ska jag tillägga att den nya "bara kostar 12.000:- *gömmer sig*jag är heeeelt hopplös, jag vet!men rätt glad :D

 
 
Ingen bild

Kristofferskolan hälsar på religionen

5 december 2006 13:27

he du helt galen 12000 köp nått vettigt, och du har ju redan en vad ska du med en till till :/ köp jätte mycket hostmedecin istället och bli frisk, det är mycket bättre ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards