Direktlänk till inlägg 2 december 2007

en sista

Av madin sane - 2 december 2007 18:16

ajm in löööööv!

 
 
Ingen bild

Cathundran

2 december 2007 18:23

*flabb* koden var "uken" va fan;-))

jaja, men jag vet vad som hänt med dig. Frälsarnisse fick tag i dig iaf... så illa det kan gå... *tycker synd om* men det finns hjälp... hoppas jag... ;-P

 
Ingen bild

madinlöve

2 december 2007 18:28

var glad att du fick en kod överhuvudtaget ;p

frälsarnisse *rädd*
nä, jag hittade en ny frälsarnisse.
lyssnade du på "halleluja"??
*döööö*

 
Ingen bild

Cathorolig

2 december 2007 22:03

ja... och det är just det som oroar mig mest... han har dig, han har svalt dig! *exorsistar dig* :-D

nä, di va la söta pöjkarna å di sjöng som keruber:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards