Direktlänk till inlägg 9 december 2007

en sak består

Av madin sane - 9 december 2007 18:02

och det är han. djungelgeorge.
han står och håller emot. håller om. håller i.

jag älskar honom.
för att det inte finns nåt skäl att låta bli.

 
 
smultris

smultris

9 december 2007 22:27

det är helt underbart att läsa att han finns där för dig, men ännu underbarare att läsa att du ÄLSKAR... om du visste hur mycket jag har velat att du ska älska... och nu gör du det...

håll i Tarzan hårt.

KRAM

http://www.smultris.se

 
Ingen bild

jonna

10 december 2007 13:47

jag ska. jag är bara så rädd att han ska inse vilket nervöst pack han har att göra med, och tacka för sig..

PÖSS

 
Ingen bild

Cathy

11 december 2007 23:26

Han vet och han älskar dig. Så är det med såna som Tarzanor. Haja.

JAM.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards