Direktlänk till inlägg 13 december 2007

vi är

Av madin sane - 13 december 2007 10:22

jättekonstiga.
men det spelar ingen roll. vi gör det vi vill.
han har bett mig flytta hem till honom. säger att han inte vill vara utan mig. men jag vill inte flytta in där. där bor annat. minnen och sånt.
jag vill bo med honom, bara inte där.
jag vill börja om från början.
göra om, göra rätt.
det ska vara vårt. inte hans eller mitt. vårt.
så vi planerar.


nu ska jag hasa mig till affären. devin behöver en tomtedräkt.
som vanligt är vi ute i sista sekund. det blir lätt så när man saknar närminne.

 
 
Ingen bild

Catsvansen

13 december 2007 11:47

rätt så. eget ska det vara. inte flytta in hos. *ryyyser*

men jag ska komma på inflyttningsfesten. FÖRST. Visst? *hotar med en kokt potatis*

 
Ingen bild

jånna

13 december 2007 12:40

absolut! vi har en inflyttningsfest enbart för dig.. och bjuder på kokt potatis. blir det bra?

 
Ingen bild

Catoffeln

14 december 2007 07:08

milda marsipantroll!! jag ska få pott-tatis!! *saaalig*

 
Ingen bild

C igen

14 december 2007 07:09

men vet du va. jag blir så jävla lycklig när jag läser om er så jag stortjuter en stund nu på morronen. ok?

 
Ingen bild

jånnapånna

14 december 2007 07:46

tjut på du. vi kan tjuta ikapp.
snart ska jag till familjecentralen och därefter till pyskologen. jag lär tjuta en hel del idag.

gmorron på dig, hånnej!

 
Ingen bild

Cattan

14 december 2007 08:55

yeah! letts häv ö tjuuting dej!

mojjon.

baj dö vej. aj äm gåing to daj todej. maj dåter häs disajded dät aj äm gåing to rajd ö blöddi hårs dis afternon. vill ju sing ö sång ätt maj fjunerel??

 
Ingen bild

jånna

14 december 2007 14:47

åfkårs maj hårs
aj vill sing ju ö sviit lallabaj.
bat jår nat gånna daj, jår ganna flaj. hajjaru?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards