Direktlänk till inlägg 14 december 2007

jag är trött nu

Av madin sane - 14 december 2007 13:08

det blir väl så
när man övar sig på att sova
jag övar. flitigt. piller är bra skit.
och jag har huvudvärk.

idag har jag pratat. och gråtit.
jag trodde tårarna hade torkat ut. att jag hade gråtit klart.
jag trodde fel.
samtalet med kvinnan från familjecentralen var nog viktigt.
hon drog fram saker jag inte ens tänkt på.
sånt jag inte vågat. orkat se.

och kanske, kanske hittar jag rum där
nånstans
att falla pladask.

 
 
Ingen bild

C

15 december 2007 21:44

*håller om lääänge*

 
Ingen bild

jånna

18 december 2007 23:15

söta, bästaste du!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards