Direktlänk till inlägg 25 oktober 2007

blogg-flopp

Av madin sane - 25 oktober 2007 10:18

ja, jag är fan inte bra. inte på många sätt alls, men minst av allt på att blogga.
vem var det som kom det här med blogghelvetet. det fungerade fint så länge det var dagbok som var grejen. nu hittar jag ingenstans. eller någonting.

var på poetmöte i helgen. det var störtkul. fast det intressantaste hände efteråt. när skvallerpressen vaknade ur sin bakfylla.
jag är tydligen en av de där "knarkarna". en av "de tuffa tonåringarna", för att jag vägrar sitta still och hålla käften. eller vägrar och vägrar, förresten.. även om jag skulle vilja (vilket INTE är fallet), skulle jag inte kunna.
hade de kallat mig dampunge, hade de åtminstone haft någonting rätt. jävla idioter.
eller vadå de.. HAN. tönten.
har aldrig mött människan tidigare, eller ens hört talas om honom och helt plötsligt är han domare, jury och självaste bödeln.

nä, det blir nog inga fler sådana möten. inte med "det stillsamma folket". fr o m nu får vi "knarkande tonåringar" träffas på egen hand. och ha kul utan pekpinnar och förtal.

hursomhaver.. jag är trots det en glad skit.

det sker bra saker.
och bra saker är bra skit. sånt gillar jag.

 
 
Ingen bild

Sländan

29 oktober 2007 18:52

Så sjukt kul att träffa er (trots att ni är såna jävla dampungar)! Jag får nog snällt sålla mig till den skaran åxå... Ser fram emot nästa gång!
Fina bilder på fin flicka!

 
Ingen bild

määäääd

29 oktober 2007 19:29

och så förbaskat roligt att träffa dig!!!
och kul att du hittat till min blogg också :D

pöss påre!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards