Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av madin sane - 29 oktober 2007 22:16

det kanske är därför jag tillåter mig själv att ständigt.. eller hindrar mig från att..
jag vete fan. kanske både och och ingenting.

jag borde duscha. jag har suttit på häcken hela dan och spelat wow.
jag är så kreativ att jag strålar av stolthet.

fast jag HAR gjort rent i cocos bur och jag HAR skickat son till affären..
jag har däremot INTE diskat, dammsugit, plockat undan eller alltså ens duschat.
jag menar.. crap ass!

ajm tåtalli håpläss!

Av madin sane - 29 oktober 2007 12:09

eftersom smultris var så söt och photoshoppade en bild på mig där jag främst kan liknas vid en sällsynt blomma, känner jag att jag vill uttrycka min tacksamhet med att göra detsamma för henne.

för dig, smultronbejb, för dig!
PÖSS!!!

Av madin sane - 29 oktober 2007 07:59

det var söndag igår... i ordets alla bemärkelser.
jag hade söndagsångest, som vanligt.. ända tills dev kom hem.
dagen var rätt seg, men mina kära, optimistiska vänner tyckte att man visst kan grilla en bakfyllesöndag i sena oktober.
fan vad jag diggar sånt.
chris, mari, anna, deras mamma och jag satt alltså i det iskalla vädret och skrattade när ungarna grälade. strålande. och en aning ångestbefriande.


jag är ledig denna sprillans nya måndag. det gör mig glad. fast veckan i övrigt kommer att bli tung. många sena kvällar. på fredag är det "club mega", vilket innebär arbetstid till 02:00.

och veckan som var...
jag har seriöst aldrig varit med om att en vecka kan vara så utdraget lång. nästan hånfullt lång.
snart är den till ända. jag räknar veckor tis-tis.
det är enklare så.

Ovido - Quiz & Flashcards