Direktlänk till inlägg 25 oktober 2007

jag har fått nog..

Av madin sane - 25 oktober 2007 21:15

..av det allra mesta.
vilken helomvändning.
tidigare idag sken jag som en nödutgångsskylt.
nu letar jag efter en.

jag hittar ingen som helst jävla glädje i mitt jobb just nu.
och det har visserligen pågått under ett tag, men idag blev det så tydligt att jag kände för att spy och rusa därifrån.
var fan har respekten tagit vägen?

och sonen hade hjärtesorg idag.
han har nämligen skaffat sig en flickvän, men idag ville hon inte leka med honom.
och jag var inte hemma när han var sorgsen.

sade jag att jag hatar mitt jobb?
det stjäl tid från allt.
när son har hjärtesorg, vill jag ju finnas där. och blåsa på det onda, buh.

skitjobb.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards