Direktlänk till inlägg 26 oktober 2007

jag borde så jävla mycket..

Av madin sane - 26 oktober 2007 13:32

..men orkar ingenting.
jag borde åka och handla. jag behöver öl till i morgon.
och om 3,5 timme börjar jag jobbet.
det där förbaskade jobbet.
nåja, det kanske blir en bra dag. kanske.

jag har roat mig med att spela lite WoW, läsa bloggar och fota mig själv.
exakt hur kul får man egentligen ha?

här är iaf resultatet.
inspirerad av smultronet.

 
 
smultris

smultris

27 oktober 2007 13:52

kuk vad kuksnyggt, fan asså. får jag sno dom till min blogg?
Jag gör det... jävlar :D

http://www.smultris.se

 
Ingen bild

mejdinsejn

27 oktober 2007 13:54

of course, my darling.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards