Direktlänk till inlägg 28 oktober 2007

nu har jag nyktrat till..

Av madin sane - 28 oktober 2007 15:12

..såpass att jag klarar av att uppdatera.

så, gårdagens händelser..

jag fick sminka mig hos birgitta. birgitta av guld. 
och helt sant är att jag sällan sett en så vacker blivande mor. och även om birgitta alltid varit vacker, är hon nu helt förändrad.
jag var t om tvungen att fråga om hon sprutat in nåt i läpparna.. (som om hon någonsin skulle få för sig att göra nåt sånt).
den flickan passar att vara gravid. trots att hon har krämpor och annat elände som hör graviditeter till, så lyser hon.

sedan var det ju fölsedagskalas. födelsedagsbarnet fick pengar av mig. jag är fattig på idéer. hon verkade nöjd. det räcker för mig.
jag var som vanligt en aning malplacerad. det är egentligen bara ett fåtal av hennes vänner som jag har någonting gemensamt med. resten är trevliga, men.. ja..

mari & anna befann sig på o'learys, så jag beställde en taxi och smet dit.
ctm (= car-thief-mary) däremot var på "hemmafest" hos en av sina jobbkompisar och fastnade. senare ringde hon aprak och befallde mig att ringa och skälla på folk. jag visste inte om hon menade skälla som i vov vov, eller om jag faktiskt skulle vara förbannad på folk åt henne. jag lovade såklart att jag skulle vara henne tillags och slängde på luren. en halvtimme senare ringde hon upp och hade ungefär samma saker att säga.
jag önskade då att jag var bra mycket fullare än jag var.

gustavo erbjöd oss skjuts hem, och halvvägs  fick vi punktering. det var spännande. typ.
vi kom iaf fram tillsist och några öl, ett par bitar kladdkaka och en kopp kaffe senare var jag en prinsessa. resten av natten/morgonen gick åt till att avsluta knepiga telefonsamtal, besvara dikter skickade till mobilen och försvara min oskuld gällande ALLT! 
tydligen gjorde jag ju ett halvbra jobb, eftersom jag var värd prinsessadikter.
i morgon måste jag köpa mig en krona.
hör ni det? jag är en PRINSESSA! en bakfylleprinsessa.


men jag saknar. bakfyllesaknar.
jag är en saknande bakfylleprinsessa, hör min sorg.

 
 
smultris

smultris

28 oktober 2007 20:55

fan vad fin du e sessan :)

http://www.smultris.se

 
Ingen bild

mädinsäjn

29 oktober 2007 07:28

jamen eller hur. har sällan känt mig så vacker faktiskt *kaskadkräks* ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards