Direktlänk till inlägg 29 oktober 2007

om en ny dag och optimism

Av madin sane - 29 oktober 2007 07:59

det var söndag igår... i ordets alla bemärkelser.
jag hade söndagsångest, som vanligt.. ända tills dev kom hem.
dagen var rätt seg, men mina kära, optimistiska vänner tyckte att man visst kan grilla en bakfyllesöndag i sena oktober.
fan vad jag diggar sånt.
chris, mari, anna, deras mamma och jag satt alltså i det iskalla vädret och skrattade när ungarna grälade. strålande. och en aning ångestbefriande.


jag är ledig denna sprillans nya måndag. det gör mig glad. fast veckan i övrigt kommer att bli tung. många sena kvällar. på fredag är det "club mega", vilket innebär arbetstid till 02:00.

och veckan som var...
jag har seriöst aldrig varit med om att en vecka kan vara så utdraget lång. nästan hånfullt lång.
snart är den till ända. jag räknar veckor tis-tis.
det är enklare så.

 
 
smultris

smultris

29 oktober 2007 11:29

Hey bejb... vilken fin bild...

Nu är bilderna på dig uppe och en till monsterbild kommer snart:)

PUSS

http://www.smultris.se

 
Ingen bild

madandinsane

29 oktober 2007 11:37

tänk ju bejb. den togs inte igår, utan vid ett annat grill-tillfälle. hon är så skön lilla fina, med alla dessa matrester i nyllet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards