Direktlänk till inlägg 29 oktober 2007

jag tror inte på nånting

Av madin sane - 29 oktober 2007 22:16

det kanske är därför jag tillåter mig själv att ständigt.. eller hindrar mig från att..
jag vete fan. kanske både och och ingenting.

jag borde duscha. jag har suttit på häcken hela dan och spelat wow.
jag är så kreativ att jag strålar av stolthet.

fast jag HAR gjort rent i cocos bur och jag HAR skickat son till affären..
jag har däremot INTE diskat, dammsugit, plockat undan eller alltså ens duschat.
jag menar.. crap ass!

ajm tåtalli håpläss!

 
 
smultronpalt

smultronpalt

29 oktober 2007 22:29

äsch, man kan städa nån annan dag :)

http://www.smultris.se

 
Ingen bild

määäd

29 oktober 2007 22:33

sant förstås, men mamsen ska ju vara här i morgon när jag jobbar. hon får tuppjuck när det inte är diskat.
men jag kanske hinner i morgon innan jag börjar. om jag bara orkar.

 
smultronplack

smultronplack

29 oktober 2007 22:51

fy tusan, har dui en sån där du med, en sån där: "usch vad det ser ut här hemma"... och då har man städat i flera timmar typ.... min mamma är galen...

http://www.smultris.se

 
Ingen bild

Sländan

30 oktober 2007 09:37

Usch ja, fan... Det värsta är när hon drar med fingret över nån hylla, tittar skeptiskt på dammet för att sen hämta en trasa och börja panikstäda. "Mamma, för fan, låt dammet ligga! Det är meningen att det ska se ut så här!"

 
Ingen bild

mädinsäjn

30 oktober 2007 09:59

exakt. det SKA ligga lite damm på hyllorna. och disken trivs i diskhon. dammråttorna är faktiskt mina vänner!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards