Direktlänk till inlägg 30 oktober 2007

jag som trodde

Av madin sane - 30 oktober 2007 17:54

att jag skulle jobba sent ikväll, blev glatt överraskad när jag insåg att jag slutade kl. 17.

i förmiddags hängde jag med thomas som smakråd. han ska köpa soffa. jag förkastade båda hans förslag. däremot hittade jag min drömsoffa och försökte få honom att köpa den, så att jag fram till att jag själv har råd med ny soffa, kan ligga och skräpa på hans.
min har ju inte särskilt många år på nacken heller, men shit vad sugen jag blev på denna. det är en sån divan i kaffefärgad manchester. och FETT snygg.. och så skön att jag aldrig ville resa mig igen.

i morse spelade son piano och sjöng vackert. han har gjort en egen låt. son är duktig.

 
 
smultris

smultris

30 oktober 2007 21:23

kan han vara annat med dig till mamma... hallå där... med alla dina talanger så måste ju han vara världsbäst han med :)

Och du, faaaaaaaaan vilken vacker bild...

http://www.smultris.se

 
Ingen bild

madinlöve

30 oktober 2007 21:59

PÖSS PÖSS PÖSS. du är bara bäst!!!!!!

 
smultris

smultris

30 oktober 2007 22:09

nämen, var det inte du som var det försökte jag förklara här ovan ;)

KRAAAAAAAM

http://www.smultris.se

 
Ingen bild

Sländan

30 oktober 2007 22:18

Underbar bild på underbart fin pojke! *smälter*

 
Ingen bild

jånna

30 oktober 2007 22:34

ameh, dohh.. jag är ju bara halvdan på allt.
till skillnad från dig! :D

jag ska hälsa honom det, sländat, din sötnöt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards