Direktlänk till inlägg 30 oktober 2007

cocosbegär

Av madin sane - 30 oktober 2007 23:01

det här är cocos. cocos är en kanin. en mycket bisarr kanin. cocos morrar ibland. främst när man städar i hennes bur. det gillar inte cocos. direkt efter att cocos återförenats med sitt lilla hus i sin lilla bur, stökar cocos till allt. hon sliter och drar och släpar och skrotar, så att buren snabbt ser ut som cocos gillar den. enormt stökig. cocos trivs ingen annanstans. hennes bur är öppen hela dagarna, men cocos trivs bättre där. hemma bland sina egna avföringar. cocos bajsar och kissar i sin matskål. sedan surar hon. tills man stillar hennes enorma abstinens efter knäckebröd. cocos är en knäckebrödsjunkie.
ibland försöker cocos skrämmas också. skrämma människor är en kul lek. cocos har en bisarr personlighet. det är nog därför vi gillar henne.


i morgon åker cocos hem.

 
 
smultris

smultris

31 oktober 2007 10:33

Coccos är udda :)

http://www.smultris.se

 
Ingen bild

jånna

31 oktober 2007 11:10

cocos är en mycket udda kanin. :)

 
Ingen bild

Sländan

31 oktober 2007 13:41

Jag tror jag älskar coccos! Hade en kanin som heter Victor för ett par år sen. Han hatade åxå alla, men på nåt sätt gillade vi varann ändå. Hmm, säger kanske mer om mig.. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards