Alla inlägg den 20 februari 2008

Av madin sane - 20 februari 2008 08:09

och jag minns inte längre vad som finns i den.
jag tror jag blundar när jag packar. för att göra det enkelt. nostalgifritt.

min mamma är galen. ibland vill jag adoptera bort henne. ibland vill jag krama henne hårt och säga tack. jag gör ingedera. jag bara står upprätt och koncentrerar mig på att inte vackla, inte flacka med blicken. det är nog.


och det är ständig natt. förutom när jag tittar ut ibland.

jag har sett solen, men jag tror inte solen sett mig.


igår fick jag lilis vackra böcker på posten. den första sträckläste jag, när jag borde ha sovit. den var fantastiskt bra. imponerande.

och så fick jag inpiration. jag ville verkligen skriva igen.

synd bara att jag inte kan.


snart åker vi till london. kameran, jag och djungelgeorge.

jag tror att djungelgeorge vill glo på fotboll. jag vill bara fota. och shoppa lite. ett vidvinkelobjektiv eller så. jag tror att det kommer att göra mig glad.

sedan är det nästan dags för flytt.

i helgen kommer en kvinna för att se på lägenheten. jag har mycket jobb framför mig, alltså.

tio år sätter spår.



Ovido - Quiz & Flashcards