Direktlänk till inlägg 5 februari 2008

vi har köpt hus

Av madin sane - 5 februari 2008 08:34

av alla hus vi tittat på, fann jag ett jag verkligen, absolut ville ha. nu är det vårt. för det, är jag lycklig.
tack djungelgeorge.

 
 
Ingen bild

catrin

5 februari 2008 08:42

Jättegrattis! Är uppriktigt avundsjuk!! Vi håller på och leta hus i skåne för vi ska flytta..och det är inte det lättaste! Är det inte det ena felet så är det det andra!! Ert nya hem ser jättefint ut! Lycka till nu!

 
Ingen bild

jonna aka madinsane

5 februari 2008 11:16

det är inte helt enkelt, men vi hade tur.
jag är kär i det där huset. nu hoppas jag bara att allt är lika bra som det verkar ;)

tack ska du ha :D

 
smultris

smultris

5 februari 2008 11:54

men satan, du ska verkligen bli sambo?????

Och direkt in i ett hus... hur länge har ni varit tillsammans o allt det där, jag får ju inte veta nåt...

fan vad fint det är, vart ligger det?

http://www.smultris.se

 
Ingen bild

jonna aka madinsane

5 februari 2008 12:03

tid är bara tid, älskling.. helt oväsentligt.
allt det där andra också. vi gör det vi önskar. så enkelt är det. åtminstone för tillfället.

huset ligger alldeles i närheten här. ett par minuters gångväg bara. ni får komma på inflyttningsjippo sen.

 
Ingen bild

Kretatyp.

8 februari 2008 08:58

ja jävlar. det är så fint så jag döööör ;-D

jag åker direkt upp till er efter kreta åsså bor jag där i några månader. med ungar å hund. det blir bra för lilla vasstanden:-))

största värsta kramkramen!!

 
Ingen bild

jonna aka madinsane

8 februari 2008 09:06

det blir strålande knaster. jag bäddar åt er i förrådet!!! :D

 
Ingen bild

kretaster

8 februari 2008 09:10

tsss. första natten ja. sen tar vi över!

 
Ingen bild

jonna aka madinsane

8 februari 2008 09:15

det är okej.. bara jag får sova min första natt i huset. ;p

 
Ingen bild

Kretatyp.

8 februari 2008 09:24

du Är verkligen en schysst typ. typ. :-)

 
Ingen bild

jonna aka madinsane

8 februari 2008 09:32

jag är åtminstone fruktansvärt duktig på att låtsas ;p

 
Ingen bild

Daniel

8 februari 2008 09:56

puff va! fan va fint :)

 
Ingen bild

jonna aka madinsane

8 februari 2008 10:08

jaaaa, visst äre!!?? :D
du får komma och hälsa på sen! :D

 
Sländan

Sländan

8 februari 2008 18:23

alldeles fantastiskt jättefint! Grattis!

http://slandan.blogg.se

 
Ingen bild

jonna aka madinsane

9 februari 2008 10:29

tack söta slända *pössas*

 
Ingen bild

Saga-Sofia

18 februari 2008 12:08

Snurrade runt på nätet, hittade in här. Ett skönt ställe, med bilder att sugas in i och nakna texter. Läste och fortsatte, läste och fortsatte. Tack för att jag fick kika in lite i ditt liv. Kram /S

 
Johannes

Johannes

18 februari 2008 17:40

Grattis! Fan, va coolt! ^^

http://johannesholmgren.wordpress.com

 
Ha-Låla

Ha-Låla

18 februari 2008 18:35

Oh my Goddess! Vilket najs plejs! All lycka i hela världen till dig och Djungelgeorge och Devin.

http://www.lolativiteter.wordpress.com

 
Ingen bild

jonna aka madinsane

20 februari 2008 08:06

heeeeej. vad kul att se er. välkomna in.
är urusel på att komma ihåg att uppdatera, men jag gör mitt bästa!

puss på er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards