Alla inlägg den 6 november 2007

Av madin sane - 6 november 2007 17:41

jag saknar honom. han som skriver nattliga sms och ber mig stryka namn ur listan. namn som gör honom sömnlös.
jag stryker namn ur listan och ligger sömnlös själv.

 

Av madin sane - 6 november 2007 08:04

me.
såhär kan resultatet bli om man går hårt åt med redigeringsverktygen.
extreme makeover my ass. tacka vet jag PS2.

Av madin sane - 6 november 2007 00:40

ikväll har vi pratat i telefon. i 5 timmar.
hans tonåriga dotter tycker att vi är störtlöjliga. det är vi. tonåringar pratar i telefon i 5 timmar. vuxna säger det de ska och tar en fika.
men vi fikar inte. vi pratar i telefon.
han dricker vin. jag dricker en baileys med mjölk.
han säger saker jag inte kan säga.
enkla, ofarliga saker. men jag säger inte sånt.
jag skriver om dem.


snart somnar han säkert. på mer än en armslängds avstånd.
och jag tänker enkla, ofarliga saker.
men jag säger dem inte högt.


Ovido - Quiz & Flashcards