Alla inlägg den 18 november 2007

Av madin sane - 18 november 2007 20:26

ja, eller åtminstone lagt handpenningen på den.
en renault clio. liten och röd, just som jag är van vid :)


son och edwin har avslöjat oss.
de säger att vi är småkära. mycket småkära.
och så såg de oss pussas. och det var tydligen jätteäckligt. och så bläääade de lite över det.

idag var det iaf fotomässa för halva slanten. ja, det kostade ju egentligen inte ett öre, eftersom vi hade gratisbiljetter.
det var intressant. och det fanns massvis med prylar jag "behöver". genast.
men jag höll i plånboken. den var ju ändå tom.

vi blev inte så långvariga. jag hade ryggont. dessutom kom man knappt fram eftersom det var så mycket folk. vi gav upp.
men det var kul.

Av madin sane - 18 november 2007 08:33

i fredags var vi och spelade biljard.
vi mot grabbarna. vi vann ;D

sen åkte vi hem till djungelgeorge.
han lagade mat åt oss.

efter maten gick vi ut på en promenad, medan grabbarna och "sniff" stannade hemma.
grabbarna spelade tennis på tv-spel och märkte knappt när vi gick.

barn har så lätt att förstå varann ibland.
dessa två förstod varann direkt.

jag behöver väl inte skriva att det var bra!? att han är bra!?
för han är bra. bäst, faktiskt!

idag ska jag på fotomässan med micke.
skriver mer om det sen.

Ovido - Quiz & Flashcards