Alla inlägg den 3 november 2007

Av madin sane - 3 november 2007 20:57

snacka om att vara uttråkad :D

Av madin sane - 3 november 2007 16:43

nu har fröken cocos åkt hem. och jag sörjer faktiskt.
de sista dagarna har vi liksom kommit varandra nära. hon blev t om kelig och letade upp min hand när jag petade med nåt i buren, för att jag skulle klappa henne.
kanske för att jag skämde bort henne. kanske gillade hon mig bara. 
jag har sopat undan alla spår efter henne, och hon saknas.
jag är halv, liksom.. ser ni???

Av madin sane - 3 november 2007 13:19

och bilden ÄR redigerad i PS, så ingen får för sig att jag faktiskt blivit misshandlad på riktigt!

jag

Av madin sane - 3 november 2007 11:04

kl 03:00 i natt

Av madin sane - 3 november 2007 10:28

årets andra club mega är nu avklarad.
det var givande som vanligt, men fifaaan vad trött jag var. och helskotta vad jag frös.
dessutom suger det typ fett att jobba tre sena fredagar på raken. JAG HAR INGET LIV!

cocos är fortfarande kvar hos oss. och det beror på att jag och jungel george jobbar helt olika tider.
idag ska hon iaf flytta hem igen.
vi har tydligen skämt bort henne under hennes vistelse här. det glädjer mig ;)


skulle egentligen åkt och fotat jungel george in action nu på morgonen. han ska spela hockeymatch. men vi var trötta och har i skrivande stund fortfarande inte ens käkat frukost.

och snön som föll igår kväll och inatt är ett minne blott.
förbannat äro regnhelvetet.

hare bra, tja!



Ovido - Quiz & Flashcards