Alla inlägg den 15 november 2007

Av madin sane - 15 november 2007 20:08

i morgon ska vi spela biljard, är det tänkt.
djungelgeorge, jag och grabbarna.
om magen håller. och huden.


efteråt ska han laga mat åt oss.
och så ska jag få återse cocos. och träffa "sniff", hans tonåriga dotter.

ja, jag är rädd. tonåringar kan jag. men "sniff" är inte vilken tonåring som helst. hon är hans tonåring.


någon som har tips på bra mutor?

Av madin sane - 15 november 2007 11:59

det sker konstigheter. invändigt och utvändigt.
jag är förvirrad, jag medger det. men samtidigt..
kan det bli klarare än såhär?
jag kan dö i morgon.

det kan du med.


mammas bältros ger inte med sig. hon sökte hjälp försent.
min mage ger sig inte heller. och jag har sökt hjälp i många, många år.
jag måste ringa läkaren på sös.

jag hata att behöva ringa läkaren på sös.

Ovido - Quiz & Flashcards