Alla inlägg den 13 november 2007

Av madin sane - 13 november 2007 13:20

ät gul snö, det KAN vara öl

Av madin sane - 13 november 2007 13:15

 

snön orkar jag inte se

den påminner om din synd
liksom karvad i marmor


och det enda den avslöjar i mig
är smutsen

och dammet

Av madin sane - 13 november 2007 10:24

Av madin sane - 13 november 2007 08:32

sagt att han gör mig glad?
hur ett leende liksom fastnat i magen?

car-thief-mary säger att det är annorlunda.
att jag är annorlunda.
själv känner jag mig alldeles mjuk.
och jag säger kloka saker. sådana saker som han behöver veta.
fast han egentligen vet så mycket mer.
han kallar mig iaf klok. och söt. och påstår att han sover dåligt utan mig.
jag sover inte alls.
men jag skickar sms till honom. jag berättar att han gör mig leende.
men jag säger inget högt. inte än.

jag tror han vet ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards