Alla inlägg den 14 november 2007

Av madin sane - 14 november 2007 19:44

jag är röd. det är inte bara håret. det är hela jag.
jag är mer röd än tidigare. rödast.

jag gick hem från jobbet i måndags. magen var i uselt skick. har varit hemma sedan dess.
jungelgeorge säger att jag måste ringa försäkringskassan. jag vågar inte.
att ringa okända människor är svårt. att ringa människor man känner är svårt nog.

skev jag att jag är röd?


eller att jag saknar honom?


igår var han här. han och edwin. våra söner heter edwin och devin. är det ett tecken?

idag åt mirelle middag med oss. mirelle med leendet. artigare tös finns inte. och det handlar inte om att hon är artig mot främlingar. vi är inga främlingar. hon är bara sådan. till naturen.
devin skulle behöva lära sig ett och annat av den flickan.
istället spånar han. leker clown.
han är bara två år yngre än henne, men samtidigt så många fler. knasterunge.


ikväll kommer grey's. det är bra skit.

Ovido - Quiz & Flashcards