Direktlänk till inlägg 3 november 2007

halloween och club mega

Av madin sane - 3 november 2007 10:28

årets andra club mega är nu avklarad.
det var givande som vanligt, men fifaaan vad trött jag var. och helskotta vad jag frös.
dessutom suger det typ fett att jobba tre sena fredagar på raken. JAG HAR INGET LIV!

cocos är fortfarande kvar hos oss. och det beror på att jag och jungel george jobbar helt olika tider.
idag ska hon iaf flytta hem igen.
vi har tydligen skämt bort henne under hennes vistelse här. det glädjer mig ;)


skulle egentligen åkt och fotat jungel george in action nu på morgonen. han ska spela hockeymatch. men vi var trötta och har i skrivande stund fortfarande inte ens käkat frukost.

och snön som föll igår kväll och inatt är ett minne blott.
förbannat äro regnhelvetet.

hare bra, tja!



 
 
smultris

smultris

3 november 2007 11:21

jag hatar att jobba fredagar, därför tar jag ledigt många av dom... det 'är nog det enda positiva med att vara egen företagare... att man kan ta ledigt när man vill, menninte fan tjänar man några kosing... det gör iaf du... Lyckos dig :)

http://www.smultris.se

 
Ingen bild

jånna

3 november 2007 12:25

mmm.. värsta storkovan tjänar jag.. INTE!!!
jag får ju lägga om schemat istället för att få övertid eller nåt som känns om en rättvis ersättning.. jag har varken firat valborg eller hällåviin eller lucia med son sedan jag började jobba som fritidsledare. är DET rättvist???

 
smultris

smultris

3 november 2007 12:51

inte ett dugg j'ävla rättvist, ska jag döda nån åt dig?

http://www.smultris.se

 
Ingen bild

jånna

3 november 2007 12:53

det finns en hel drös med kandidater för dig att vraka emellan.. jag mailar en lista! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards