Direktlänk till inlägg 9 november 2007

en ny fredag

Av madin sane - 9 november 2007 11:05

och jag ska givetvis jobba.
det ska inte jungelgeorge. han ska titta på idol. och dricka öl.
helgerna är vedervärigt korta nuförtiden.
vardagarna är eviga.

son ska till pappa.
och på söndag ska vi åka och titta på huset.
jungelgeorge och jag.
det är fånigt egentligen. men det är så det är.
han är som jag. eller så är jag som han.

det är blött ute. kallt.
jag längtar efter snön.
jag saknar sommaren.

jag saknar neonfärgen.
och honom.

 
 
Ingen bild

Tant Dolores

10 november 2007 00:24

Jag tycker att din blogg är underbar att ta del av. Bilder och språk i fantastisk kombination.
Du är ett guldflarn bland sandkorn. / Lolalove

 
Ingen bild

jonna

10 november 2007 02:36

auntie dolores. aj lööööööv ju ålväjs!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards