Direktlänk till inlägg 11 november 2007

nej cathy!!!

Av madin sane - 11 november 2007 21:19

jag är INTE gravid. det som bor i min mage är en kronisk inflammation.. och inte nån bäbis. ;)

 
 
smultris

smultris

12 november 2007 18:02

du min lilla smala sak, inte kan man ens tro att du skulle vara på smällen, för vad skulle folk då tro om mig?

Med min uppsvullna colon irritable mage som ser ut att vara i 7:nde månaden..

http://www.smultris.se

 
Ingen bild

jånna

12 november 2007 18:05

cathy läste bloggen och uppfattade att "det som bor i min mage" skulle betyda att där bodde nåt bäbisliknande.. men icke då!

 
Ingen bild

Cathy

13 november 2007 08:45

men herregud! ska det vara så jävla svårt att byta ut den irriterande colonen mot en bäbbe?? om du inte vet hur, fråga en björn som knallar förbi nån dag;-P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards