Direktlänk till inlägg 12 november 2007

blocket kan vara hysteriskt roligt

Av madin sane - 12 november 2007 17:11

jag hittade denna fantastiska annons idag.

"Växellåda: Automat
Bränsle: Bensin

Vill du ha en billig bil? Köp då denna. säljer grannens bil P.G.A att han snott min kratta och jag får inte Tebax den! krattan var köpt på Rusta och har därför ett mycket högt kvalitets värde! Säljer Bilen bara för jag är i behov av en kratta!"

 
 
smultris

smultris

12 november 2007 18:01

satan så sköööööön :)

http://www.smultris.se

 
Ingen bild

mejdinsejn

12 november 2007 18:04

eller hur.. jag garvade gott. skönt med lite humor bland allvaret, liksom :)

 
Ingen bild

Sländan

12 november 2007 21:18

Hihi! Kvällens leende satt långt inne, men där kom det!

 
Ingen bild

jonna

12 november 2007 22:29

ja, den var skönt att ramla över. jag garvade mig halvt fördärvad :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards