Direktlänk till inlägg 15 november 2007

bältros & total förvirring

Av madin sane - 15 november 2007 11:59

det sker konstigheter. invändigt och utvändigt.
jag är förvirrad, jag medger det. men samtidigt..
kan det bli klarare än såhär?
jag kan dö i morgon.

det kan du med.


mammas bältros ger inte med sig. hon sökte hjälp försent.
min mage ger sig inte heller. och jag har sökt hjälp i många, många år.
jag måste ringa läkaren på sös.

jag hata att behöva ringa läkaren på sös.

 
 
Ingen bild

Sländan

16 november 2007 18:23

Jag hatar magar... Varför fungerar dom aldrig som dom ska? Nu har magproblemen spridit sig till hyn, vilket gör att mitt sminkkonto steg med 100%.. Jävla mage!

 
Ingen bild

jånna

17 november 2007 14:40

mitt magproblem ger också upphov till att hyn går sönder..
vad är det för fel på din mage?

 
Sländan

Sländan

17 november 2007 16:22

Det är det ingen som vet... Jag har slutat gå till doktorn, för det är ändå ingen som blir klokare. Stress/depp etc gör väl sitt till åxå kan jag tro...

http://slandan.blogg.se

 
Ingen bild

jånna

17 november 2007 21:00

det låter precis som de problemen jag har haft. läkarna fattade nada och kunde inte koppla ihop ett + ett. det gjorde jag själv tillslut.
så enligt den första diagnosen, har jag stressmage kombinerat med antingen ulceros colit eller crohns.

fortsätt tjata på läkarna!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards