Direktlänk till inlägg 18 november 2007

om biljard, djungelgeorge och sånt

Av madin sane - 18 november 2007 08:33

i fredags var vi och spelade biljard.
vi mot grabbarna. vi vann ;D

sen åkte vi hem till djungelgeorge.
han lagade mat åt oss.

efter maten gick vi ut på en promenad, medan grabbarna och "sniff" stannade hemma.
grabbarna spelade tennis på tv-spel och märkte knappt när vi gick.

barn har så lätt att förstå varann ibland.
dessa två förstod varann direkt.

jag behöver väl inte skriva att det var bra!? att han är bra!?
för han är bra. bäst, faktiskt!

idag ska jag på fotomässan med micke.
skriver mer om det sen.

 
 
Ingen bild

Cathy

18 november 2007 09:19

det har möjligtvis inte slagit dig att det är DU som är bäst å därför blir det bäst?? va??

å hur vare me sniff då? å eländet coccostoppen? ;-P

 
Ingen bild

jånna

18 november 2007 09:27

jomen självklart har det slagit mig, men som den ödmjuka själ jag är, överlåter jag bästandet på honom.. såhär i text åtminstone ;p

"sniff" gjorde inte så mycket väsen av sig. hon kom ned och åt med oss. annars satt hon framför dataskärmen på sitt rum.
som tonåringar gör nuförtiden.. :o

och cocos var överlycklig över mötet. hon har tydligen varit ilsken sedan hon återvände hem, men mot mig var hon en dröm.

dessutom fick jag en ny bästis i deras hund.
hon har en tendens att hata alla. men inte mig :D

 
Ingen bild

Cathy

18 november 2007 10:01

storartat! en hund som hotar, en coccosflinga som bits å en tonåring med datorfriserade ögonlock... å alla älskar dig! jag e fan stolt över dig:-)

 
Ingen bild

jånna

18 november 2007 10:20

njaa.. jag tror knappast att "sniff" älskar mig. men hon kastade inget hårt på mig iaf.

 
Ingen bild

cicci

18 november 2007 11:07

Åh, i Nacka strand? Då måste du kolla på mina bilder som hänger där! Tema pendling;) Cecilia Bäckström heter jag om det blir svårt att hitta=D=D=D

 
Ingen bild

jånna

18 november 2007 13:27

jädrass. det missade jag. det blev en rätt kort visit. för mycket folk och ryggont. :(

 
Ingen bild

cicci

18 november 2007 14:20

:( fan då, jag som ändå var lite småstolt

 
Ingen bild

jånna

18 november 2007 19:01

hade jag vetat, hade jag stannat tills jag hittat din bild, såklart! :(
och du ska inte vara småstolt. du ska LYSA ju!!!!!

 
Ingen bild

Cicci

20 november 2007 19:07

*lyser*
Fyller inte du i år idag?
Om du gör det: Grattis fan! Ja må hon leva med röda små smultron för det är ingen vanlig dag. Vi är så glada -haha- att du är född -fallera- med blommor och med blad tipptapptipptapp och tjoflöjt - varu med på den?!
Om inte: never mind!

 
Ingen bild

jånna

21 november 2007 06:24

hehe. jo, jag fyllde år igår. så TACK för uppvaktningen, sötnöt!!! :D

pöss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards