Direktlänk till inlägg 18 november 2007

jag har köpt bil

Av madin sane - 18 november 2007 20:26

ja, eller åtminstone lagt handpenningen på den.
en renault clio. liten och röd, just som jag är van vid :)


son och edwin har avslöjat oss.
de säger att vi är småkära. mycket småkära.
och så såg de oss pussas. och det var tydligen jätteäckligt. och så bläääade de lite över det.

idag var det iaf fotomässa för halva slanten. ja, det kostade ju egentligen inte ett öre, eftersom vi hade gratisbiljetter.
det var intressant. och det fanns massvis med prylar jag "behöver". genast.
men jag höll i plånboken. den var ju ändå tom.

vi blev inte så långvariga. jag hade ryggont. dessutom kom man knappt fram eftersom det var så mycket folk. vi gav upp.
men det var kul.

 
 
Ingen bild

Cathy

19 november 2007 05:23

Ahhmehhåhhh så söööööööööta ni e!!!!!!

 
Ingen bild

jånna

19 november 2007 07:37

visst äääääääääääääääär vi!!! :D

 
Ingen bild

Cathy

21 november 2007 14:40

hörrödu hångelkrånglare. du har iaf världssnygga bilder på fotosidan. *puttar påre*

 
SpamPippiL

SpamPippiL

23 november 2007 18:11

Hej Hjärtat.
Är på turné i kväll och hälsar på hos de som betyder något. Fin sida du har. lika fin som dina andra sidor.
Kram
Barbro som är jävligt rött på SpamPippiL

http://www.123minsida.se/barbrosodergran

 
Ingen bild

jånna

30 november 2007 07:30

hej babsan :D
inser att jag än en gång glömt av bloggen.
känns som att det händer för mycket utanför.. i verkligheten liksom, för att hinna med att uppdatera skiten.

puss påre gullefjun!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards