Direktlänk till inlägg 30 november 2007

sedan sist..

Av madin sane - 30 november 2007 07:44

vi är usla, djungegeorge och jag. vi är lika usla båda två. tur att vi har humor.
vi är dessutom överrens om att vi aldrig mer ska köpa bil. inte själva. vi får helt enkelt anlita någon som gör det åt oss.
det är inte det att bilen inte rullar. det är allt annat.

djungelgeorge har ett tålamod bortom all förståelse. jag är honom evigt tacksam för det. för att han inte gett upp. själv är jag mest hopplös..


han säger att allt ordnar sig. jag vill tro honom. jag vill våga.


det är kallt på jobbet. jag fryser konstant. nu har jag nackspärr.

och idag ska jag måla ansikten. jag ska åtminstone försöka.


alldeles snart är det första advent.
var fan tar tiden vägen?
jag minns hur absurda jag tyckte vuxna var, när de påstod att tiden går så fort.
men den gör det. bisarrt fort. jag hinner inte med.

 
 
Ingen bild

Cathorska

30 november 2007 08:05

sicket ljus! du e bästbäst på grottofering. å lyssna på djungelbananen, tare lugnt, sätt påre en extra tröja och raggsockor... kryp upp i famnen på "den där" å skit i bilen.

mumskjam.

 
Ingen bild

jånna

30 november 2007 09:14

häv aj tåld ju läjtli dät aj lööv ju?
häv aj tåld ju därs nåvan äls öböv ju?

 
Ingen bild

Catloskan

30 november 2007 10:24

jääs ju häv, bött säj it ögän lövver:-)

 
Ingen bild

jånna

30 november 2007 10:37

dän aj lööööv ju, maj daaarling. ju ruuuul!

 
Ingen bild

Catskiten

30 november 2007 12:17

vet ja la.

 
smultris

smultris

30 november 2007 14:47

jag har varit i skogen och på banken och sen ska jag till brorsan... helst av allt vill jag bara vara hemma... huvudet spränger och jag är astrött.

Jag vill snart veta allt om din Tarzan, vart ni träffades och hur, hur länge ni hängt ihop, hur lång han är osv... när ska du berätta det då va va va???

http://www.smultris.se

 
Ingen bild

jonna

30 november 2007 15:53

nån dag snart kan vi gå ut och dricka öl.
då får du träffa honom.. och jag dig!!!!

 
Ingen bild

Cathy Cat

30 november 2007 16:25

utan mig??? glöm det brudar. får hon så får jag. ba såru vet;-D

 
Ingen bild

jånna

30 november 2007 18:25

jamen pyttan, dåfåruju helt enkelt se till att hålla dig i krokarna ÖVER EN HELG!! fattaru???!!! jävla vardagsslusk! ;p

 
Sländan

Sländan

30 november 2007 21:37

Vill åxå, vill åxå!!

http://slandan.blogg,se

 
Ingen bild

Cathorksa

1 december 2007 09:51

hehe, vi får samla ihop oss och syna underverket på nääära håll!

 
Ingen bild

jånna

1 december 2007 13:13

jamen ååååh vad glad han skulle bli.. vi kanske kan ha nån slags utställning, där han får stå i en monter och snurra!?

 
Sländan

Sländan

1 december 2007 14:48

Det låter som en bra idé! Alla kan samlas för gemensam beskådning och frågestund!

http://slandan.blogg.se

 
Ingen bild

jånna

1 december 2007 15:35

STRÅLANDE!
nån som vet nån monter som står ledig? storlek är utan betydelse, han kan stå på huk..

 
Ingen bild

Cath

1 december 2007 16:38

kan du inte bara kedja fast honom i nån lyktstolpe?? så man kan klämma lite åsså;-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madin sane - 12 april 2008 12:53

ja, från denna blogg till en annan. fallåv dö länk: http://madinsane.wordpress.com/ ...

Av madin sane - 7 april 2008 21:36

hjälp mig att hitta en ny blogg. jag vill ju lägga upp bilder och skit. här är jag så sjukt begränsad. fan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards